• Розроблено стратегію присутності медичного центру
• Продумані візуали для всіх напрямків
• Відображено банер, написано тексти на основні рекламні оффери
• Створили унікальний візуальний концепт ведення соціальних мереж
• Запущено конверсії на сайт з метою отримання заявок у кожному напрямку
• Протестовані рекламні цілі лідогенерація та повідомлення
Рекламні банери
Рекламні банера розроблені у кольорах брендбука.
За період співпраці було використано різні маркетингові підходи у створенні візуалів. Спрацювали різні підходи по-різному. На підвищення лояльності та впізнаваності лікарів ми використали фото лікарів на банерах. Для привернення уваги та гарної клікабельності використовували яскраві креативні візуали з унікальними тригерами.
Результат
За період роботи проведено глибокий аналіз ніші, аналіз конкурентів, кожного рекламованого напряму, цільової аудиторії, механіки взаємодії з нею, відібрано кращі зв'язки для подальшого масштабування реклами. За рахунок рекламних цілей лідогенерація та конверсій нам вдалося залучити нових клієнтів, які конвертувалися у повторні відвідини спеціалістів.
Для підвищення активності в соціальних мережах були використані механіки і прямі ефіри з лікарями, запущені промоути постів, що продають.
• Збільшення кількості передплатників та підвищення активності на обліковому записі Instagram.
• Підвищили впізнаваність медичного центру у Харкові та відсоток завантаженості лікарів.