Комплексне ведення та просування фармацевтичної компанії
Роботи велися: 08.2021 - 10.2021
Розробили унікальний візуал сторінок
Задача
◦ Збільшити впізнаваність конкретних препаратів
◦ Інформування споживача про якість препаратів та важливість турботи про своє здоров'я
◦ Збільшити продажі препаратів провізорам та аптекам (B2B)
Що зроблено
• Розробили та впровадили SMM-стратегію
• Провели предметну фотосесію для наповнення профілю контентом
• Розробили та впровадили таргет-стратегію для запуску рекламних кампаній з метою "охоплення" та "впізнаваність бренду"
• Розробили та впровадили стратегію з механіків у постах/Stories
• Провели 2 масштабні розіграші для збільшення залученості та аналізу аудиторії
• Розробили ToV бренду
Візуал профілю
Створили візуальну концепцію з урахуванням виділених цілей просування: - впізнаваність бренду - відбудова від конкурентів
Ми проаналізували акаунти конкурентів та цільову аудиторію, щоб розуміти, який візуал буде добре працювати в даній ніші. Вирішили створити мінімалістичні фотографії з футуристичним ухилом.
Проаналізувавши конкурентів, ми прийшли до висновку: всі акаунти в даній ніші використовують однотипний візуал.
Щоб підвищити впізнаваність нашої сторінки, фахівці провели предметну фотосесію з урахуванням розробленої візуальної концепції.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Рекламні банера
Для створення рекламних банерів ми ретельно проаналізували цільову аудиторію кожного препарату та інші фармацевтичні кампанії.
Після аналізу зробили висновок, що у рекламі обов'язково потрібно використовувати: фото самого препарату, асоціації, і навіть портрет ЦА.
Ще однією особливістю у створенні креативів були правила реклами медичних препаратів. Тому на кожному банері ми використали напис "Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я"
Таргетована реклама
• Розроблено стратегію роботи
• Провели роботи перед запуском рекламної діяльності на медичні препарати для усунення блокувань (збирання документів та надсилання їх у тех. підтримку Facebook)
• Планування та розподіл медіа-бюджету
• Аналіз цільової аудиторії - Опрацювання візуалів, тригерів за напрямками, що були обрані для реклами
• Робота з охоплюючими та залучаючими рекламними компаніями для збільшення впізнаваності та підвищення авторитетності бренду
• Запущено 2 великі розіграші в акаунті Instagram
Результат
За рахунок рекламної діяльності нам вдалося підвищити впізнаваність бренду.
За період роботи проведено глибокий аналіз ніші, конкурентів, кожного рекламованого напряму, цільової аудиторії та механіки взаємодії з нею. Відібрано найкращі зв'язки для подальшого масштабування реклами.