Black SMM
Обратная связь
Оставьте номер телефона и мы перезвоним вам
Кейс:
iOrtho
Лікування ортодонтичних проблем у дорослих і дітей з використанням технології Invisalign
Період роботи: 5.10.2020 — донині.
Підвищили впізнаваність стоматологічного центру та елайнерів
Задача
◦ Сформувати впізнаваність бренду

◦ Підвищити впізнаваність елайнерів

◦ Охопити найбільшу аудиторію у Києві

◦ Залучити трафік до облікового запису соціальної мережі та на сайт

◦ Отримати лідів на консультацію

Що зроблено
• Написали SMM-стратегію ведення сторінки Instagram

• Підібрали референси для візуальної концепції

• Розробили унікальний візуал

• Провели 8-годинну зйомку

• Співпрацювали з блогерами

• Розробили та впровадили таргет-стратегію для запуску рекламних кампаній

• Розробили та впровадили стратегію з механіків у постах/Stories

• Регулярно проводимо розіграші для збільшення залучення та передплатників в обліковому записі

• Анонсуємо івенти в акаунті (Дні посмішки) та отримуємо записи на них

• Розробляємо та впроваджуємо оффери та спецпропозиції в пости та Stories
Візуал профілю
Стиль для стрічки Instagram був обраний стриманий та лаконічний. Враховувалася ЦА та статусність клініки. За основу було взято корпоративні кольори, елементи айдентики перекликаються з лого.

У багатьох постах ми використовували фото усміхнених людей. Цей акцент на здоровій та білій посмішці відразу ж транслює філософію клініки – допомогти зберегти здоров'я зубам.

Частина візуального контенту становлять лайф-фото стоматологічних процедур. Розглядаючи їх, потенційний відвідувач може оцінити роботу лікаря та високий рівень обладнання. Це також працює на користь впізнаваності та виділяє стоматологічний центр на фоні конкурентів.


Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Задача реклами
◦ Залучення користувачів на профільні сторінки сайту клініки

◦ Залучення користувачів на консультації до фахівців

◦ Конвертація з консультації у продаж елайнерів
Що зроблено
• Сформовані та протестовані рекламні оффери

• Опрацьовано публікації для просування зі стрічки в соціальних мережах

• Розроблено рекламні кампанії та оголошення під актуальні оффери

• Проведено розробки та тестування наборів цільової аудиторії

• Протестовано різні цілі рекламних кампаній та оптимізації

• Протестовані підходи до рекламних промо

• Зібрано та прораховано аналітика та результативність

• Прораховано дохідність та окупність інвестицій у рекламу
Рекламні банери
Оскільки стоматологічна ніша перенасичена схожими рекламними креативами, нашим головним завданням у створенні банерів була розробка фірмового стилю збільшення впізнаваності.

Використовуючи гайдлайн, фірмові кольори ми розробили креативи у мінімалістичному та лаконічному стилі. У рекламних банерах виділили оффери та спеціальні пропозиції за допомогою акцентів.

У рекламі елайнерів використовували фото з капами, щоби аудиторія розуміла для чого і як їх використовувати.
Результат
5,2$
Середня ціна заявки:
~
49%
Конверсія із заявки у візит до клініки:
>200
Заявок на консультацію на місяць:
~
2 975 064
Покази:
890 868
~
Охоплення:
~
~
Це абсолютно безкоштовно! Ви не зобов'язані замовляти, якщо скористуєтеся цією формою для зв'язку.

Отримайте більш детальну інформацію про вартість і терміни виконання вашої задачі, адже головна сила — це знання.
Розпочнемо!
Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід.
ok