Production для дистриб'ютора американського бренду професійної косметики.
Період роботи: 11.01.2021 — 11.07.2021
Збільшили впізнаваність наших фотографій.
Задача
◦ Розробка унікальної візуальної концепції
◦ Відбудова серед інших світових дистриб'юторів бренду
◦ Збільшення впізнаваності бренду за рахунок візуалу
Що зроблено
• Написано стратегію ведення сторінки Instagram
• Провели аналіз закордонних дистриб'юторів бренду
• Щомісячний підбір референсів для візуальної концепції
• Розробили унікальний візуал
• Щомісяця проводили близько 4-х фотосесій
Приклади фото
Для нас було важливо підкреслити індивідуальність кожного косметичного засобу за допомогою світла та реквізиту.
Щомісяця проводилися 4 зйомки: предметні та з моделями. Будь-який кадр продумувався з урахуванням візуальної концепції та підібраних референсів. Під кожен кадр команда підбирала потрібний реквізит.
Гра зі світлом – одна з наших фішок у цьому проекті. Під кожен продукт ми підбирали не тільки реквізит, а світлове рішення.
Наприклад, для фотографії нічного крему для обличчя було обрано холодний та затемнений колір.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Результат
Наші зусилля не пройшли даремно - айдентика акаунту Cosmedix Skincare набула впізнаваності та привабливості, а клієнт залишився задоволений співпрацею з нами. Головним завданням було привернення уваги закордонних акаунтів та публікація наших фото у їхніх профілях.
Цей кейс вкотре демонструє важливість вибору правильної стратегії та творчої вигадки.