Комплексне ведення майданчиків Instagram і Facebook українського бренду стоматологічних борів.
Період роботи: 03.2021 — 09.2021
Кількість продажів: 186 Середня ціна за продаж: 6$
Задача
◦ Знайомство споживача з брендом та продукцією CRUTTER
◦ Підвищення впізнаваності та збільшення довіри до бренду та українського виробництва
◦ Збільшення кількості заявок на продаж борів онлайн через соціальні мережі та сайт
Що зроблено
• Розробили унікальний візуальний концепт для облікового запису
• Для знайомства ЦА з брендом використовували ігрові та конкурсні механіки, а потім утримували аудиторію інструментами залучення.
• Розробили та впровадили стратегію продаючих вирв з використанням офферів у стрічку та Stories
• Регулярне проведення колаборацій із блогерами-стоматологами (наша цільова аудиторія)
Візуал профілю
У візуальному стилі використовували геометрію та великі плани продукції. Виходячи з нашого аналізу, такий контент був найбільш практичний у виробництві та найкраще впливав на підвищення попиту та трансляцію іміджу.
Фотографії, які поблизу показували напилення, форму та маркування борів, були найбільш залучаючими для ЦА. Таким чином, ми змогли створити комбінацію максимально результативного та іміджевого контенту, не нехтуючи механіками залучення.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Таргетована реклама
Основними нашими завданнями були: продаж, підвищення залученості в аккаунтах та впізнаваності бренду на ринку.
Знайомство з брендом, підвищення впізнаваності, збільшення лояльності до нового українського виробника — виконання цих цілей дозволило надалі продавати продукт теплішої аудиторії, яка тепер почала нас впізнавати.
Спочатку тестували більш іміджевий контент та продаж через лідогенерацію, але змінили стратегію після перших результатів. Залишивши охоплені рекламні компанії для впізнаваності, ми наголосили на конверсії на сайті та аналітиці проходження клієнта по етапах вирви до покупки.
Далі зафіксували цю стратегію, підключивши до неї контекстну рекламу. Додавши на сайт 12 інформаційних статей про продукт і внеся правки, виходячи з результатів аналізу вирви, ми змогли досягти позитивного результату.
Результат
• Збирали ретаргетингом теплішу аудиторію через просування публікацій на залучених користувачів
• Написали та опублікували SEO-статті для збільшення кількості переходів на сайт
• Налаштували чат-бота у Facebook messenger для проведення клієнтів по авто-воронці, тим самим знизивши ціну за покупку
• Визначили найбільш цільову аудиторію з найменшою вартістю купівлі
• Провели тестування підходів у рекламі для зменшення вартості за покупку та збільшення середнього чека
• Проводили щоденне зняття статистики для регулювання одержуваних результатів