Комплексне ведення і просування преміального кіберпростору
Роботи проводилися: 01.2021 — 08.2021
Кількість підписників — 1410
Задача
◦ Набір передплатників, вироблення іміджу та унікального підходу у веденні проекту, залучення передплатників на сторінку та утримання за рахунок релевантного контенту
◦ Заповнення вільних місць і часу в кіберпросторі, збільшення поінформованості про простір у ЦА, підтримка залучення на сторінці
◦ Просування новини про відкриття кіберпростору
Що зроблено
• Створення унікального та релевантного контенту для ЦА
• Просування конкурсу для набору передплатників спільно з HyperX
• Реалізація комунікаційної стратегії, трансляція переваг перед конкурентами
• Аналіз статистики та використання найбільш результативного контенту
• Складання та тестування скриптів, акцій, передпродаж, додаткових розіграшів для підвищення обізнаності та зацікавленості ЦА у продукті та бренді в цілому
Візуал профілю
Клієнт дав чіткі вимоги щодо візуального стилю стрічки: кольори, зображення, графічні елементи та верстка текстів із шрифтами. Наші фахівці повністю вивчили Guide-line і вивели стрічку на ідеальне співвідношення тих, що залучають тем і фірмового візуального ряду.
Використовували публікації зі стрічки та окремі рекламні банери, зрозумілі та тригерні для ЦА. Також наголошували на впізнаваному брендовому стилі та емоційній складовій гри в кращому геймінг-просторі.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Рекламні банери
У рекламі ми наголошували на 3-х напрямках: розіграш, передплата та внутрішні акції на вчинення цільової дії — прийти та випробувати найпотужніше комп'ютерне обладнання у Харкові.
Ми мали враховувати фірмовий стиль бренду та візуальні елементи, які настільки сильно виділяли GoodGame на тлі конкурентів.
Проаналізувавши нішу комп'ютерних ігор, з'ясували, що найпопулярнішими турнірними іграми є шутери - CS GO та Fortnite. Найбільш відомі образи їх ми використовували у рекламі.
Також наголосили на образах комп'ютерних гарнітур від HyperX у рекламі розіграшу, створюючи яскраві та динамічні відео-креативи, зовсім як у популярних комп'ютерних іграх.
Що зроблено в рекламі
• Задіяли такі рекламні цілі: Трафік, Охоплення, Залучення, Впізнаваність бренду з тестуванням найрезультативніших
• За допомогою промотування публікацій та історій з конкурсом HyperX ми змогли згенерувати великий трафік цільової аудиторії на посадкову сторінку Instagram
• Розробили більше 15 офферів, після тестів ми залишили 2, які були найбільш зрозумілі нашій аудиторії
• Розробили скрипти відповідей у Direct для кращої конверсії цільових звернень
Результат
8,66$
~
Середня вартість однієї заявки на отримання картки: