Black SMM
Зворотній зв`язок
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо вам
Кейс:
GoodGame
Комплексне ведення і просування преміального кіберпростору
Роботи проводилися: 01.2021 — 08.2021
Кількість підписників
— 1410
Задача
◦ Набір передплатників, вироблення іміджу та унікального підходу у веденні проекту, залучення передплатників на сторінку та утримання за рахунок релевантного контенту

◦ Заповнення вільних місць і часу в кіберпросторі, збільшення поінформованості про простір у ЦА, підтримка залучення на сторінці

◦ Просування новини про відкриття кіберпростору
Що зроблено
• Створення унікального та релевантного контенту для ЦА

• Просування конкурсу для набору передплатників спільно з HyperX

• Реалізація комунікаційної стратегії, трансляція переваг перед конкурентами

• Аналіз статистики та використання найбільш результативного контенту

• Складання та тестування скриптів, акцій, передпродаж, додаткових розіграшів для підвищення обізнаності та зацікавленості ЦА у продукті та бренді в цілому
Візуал профілю
Клієнт дав чіткі вимоги щодо візуального стилю стрічки: кольори, зображення, графічні елементи та верстка текстів із шрифтами. Наші фахівці повністю вивчили Guide-line і вивели стрічку на ідеальне співвідношення тих, що залучають тем і фірмового візуального ряду.

Використовували публікації зі стрічки та окремі рекламні банери, зрозумілі та тригерні для ЦА. Також наголошували на впізнаваному брендовому стилі та емоційній складовій гри в кращому геймінг-просторі.


Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Рекламні банери
У рекламі ми наголошували на 3-х напрямках: розіграш, передплата та внутрішні акції на вчинення цільової дії — прийти та випробувати найпотужніше комп'ютерне обладнання у Харкові.

Ми мали враховувати фірмовий стиль бренду та візуальні елементи, які настільки сильно виділяли GoodGame на тлі конкурентів.

Проаналізувавши нішу комп'ютерних ігор, з'ясували, що найпопулярнішими турнірними іграми є шутери - CS GO та Fortnite. Найбільш відомі образи їх ми використовували у рекламі.

Також наголосили на образах комп'ютерних гарнітур від HyperX у рекламі розіграшу, створюючи яскраві та динамічні відео-креативи, зовсім як у популярних комп'ютерних іграх.
Що зроблено в рекламі
• Задіяли такі рекламні цілі: Трафік, Охоплення, Залучення, Впізнаваність бренду з тестуванням найрезультативніших

• За допомогою промотування публікацій та історій з конкурсом HyperX ми змогли згенерувати великий трафік цільової аудиторії на посадкову сторінку Instagram

• Розробили більше 15 офферів, після тестів ми залишили 2, які були найбільш зрозумілі нашій аудиторії

• Розробили скрипти відповідей у Direct для кращої конверсії цільових звернень
Результат
8,66$
~
Середня вартість однієї заявки на отримання картки:
38
Заявок на картку постійного клієнта:
~
0,17$
Найкраща ціна підписника:
~
1 410
~
Кількість підписників:
01.2021 — 08.2021
~
Період роботи:
Це абсолютно безкоштовно! Ви не зобов'язані замовляти, якщо скористуєтеся цією формою для зв'язку.

Отримайте більш детальну інформацію про вартість і терміни виконання вашої задачі, адже головна сила — це знання.
Розпочнемо!
Этот веб-сайт использует файлы cookie, чтобы обеспечить вам наилучший опыт.
ok