Комплексне ведення Instagram та Facebook виробника згущеного молока.
Початок роботи: 06.04.2020 — донині.
Приріст підписників склав 13 000
Задача SMM
◦ Збільшення впізнаваності бренду Ічня та MamaMilla
◦ Продаж згущеного молока на В2В від 6 пачок
◦ Збільшення залученості та передплатників на сторінці Instagram та Facebook
Що зроблено?
Оскільки бренд "Ічня" - всеукраїнський, було прийнято рішення просувати його до Instagram та Facebook. Цільова аудиторія біля майданчиків абсолютно різна: від віку до інтересів. Тому вся робота проводилася з урахуванням особливостей ЦА.
• Розробили та впровадили SMM-стратегію для сторінок у Instagram та Facebook з урахуванням особливостей ЦА на обох майданчиках
• Розробили унікальний візуальний концепт ведення сторінок
• Прописали сценарії зйомки, підібрали референси та моделей
• Розробили та впровадили конкурсні публікації
• Підібрали та провели комунікацію з великими українськими брендами для подальшої колаборації
• У Stories використовували тести, опитування, рецепти для більшого залучення
• Розробили та впровадили такі механіки залучення, як: ігри, ребуси, загадки, рецепти.
• У такий спосіб підвищили залучення на сторінках
• Підібрали та провели комунікацію з блогерами та лідерами думок
Візуал профілю
Створили візуальну концепцію з урахуванням поставленої мети просування:
- впізнаваність бренду - відбудова від конкурентів
Щоб досягти поставленої мети, ми проаналізували акаунти конкурентів, цільову аудиторію і розробили той візуал, який працюватиме в даній ніші. Як результат – унікальне дизайнерське оформлення, поєднане із фотографіями бренду.
Щоб виділити наш бренд і тим самим підвищити впізнаваність, ми провели предметну фотосесію з урахуванням розробленої візуальної концепції.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Задача реклами:
◦ Підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах
◦ Збільшення кількості підписників
◦ Збільшення активності та залучення користувачів на сторінці Instagram та Facebook
Що зроблено?
• Постійна актуалізація стратегії проекту, виходячи з результатів для сторінок у Instagram та Facebook
• Розробка нових банерів та текстів відповідно до загального концепту профілів
• Запуск рекламних кампаній із цілями "Трафік" на сторінки Facebook та Instagram для приросту аудиторії
• Регулярний промоутинг постів для підвищення активності у профілях
• Ведення трафіку на регулярні конкурсні механіки у профілі Instagram та Facebook
• Розробка стратегії для оптового продажу продукції
Рекламні банери
Основний акцент у візуальному стилі зроблено на впізнаваності бренду. Завдяки тому, що продукт зображений крупним планом на більшості фото у профілі, відвідувач дізнається про продукт, навіть не заходячи на сторінку.
Палітра кольорів гармонійно вибудувана з фірмового червоного кольору в поєднанні з блакитним, бежевим/рожевим і білим. Іноді із вкрапленнями зеленого або іншого сезонного кольору (листки м'яти тощо).
Таке яскраве поєднання кольорів легко запам'ятовується та позитивно впливає на впізнаваність бренду. Якісна motion-анімація посилює цей ефект.
Результат
За 1,5 року роботи кількість передплатників збільшилася 600 - 13 тис. у Instagram та Facebook 1 тис. - 14 тис. у Facebook
Середній приріст передплатників -> 700 на місяць на обох майданчиках
Протягом усього терміну роботи ER тримається на рівні 7% у Instagram та Facebook
Середнє щомісячне охоплення в Instagram і Facebook -> 190 000
Регулярно ведуться переговори для отримання галочки офіційної верифікації профілю