Black SMM
Зворотній зв`язок
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо вам
Кейс: Ічня
Комплексне ведення Instagram та Facebook виробника згущеного молока.
Початок роботи: 06.04.2020 — донині.
Приріст підписників склав 13 000
Задача SMM
◦ Збільшення впізнаваності бренду Ічня та MamaMilla

◦ Продаж згущеного молока на В2В від 6 пачок

◦ Збільшення залученості та передплатників на сторінці Instagram та Facebook

Що зроблено?
Оскільки бренд "Ічня" - всеукраїнський, було прийнято рішення просувати його до Instagram та Facebook.
Цільова аудиторія біля майданчиків абсолютно різна: від віку до інтересів. Тому вся робота проводилася з урахуванням особливостей ЦА.

• Розробили та впровадили SMM-стратегію для сторінок у Instagram та Facebook з урахуванням особливостей ЦА на обох майданчиках

• Розробили унікальний візуальний концепт ведення сторінок

• Прописали сценарії зйомки, підібрали референси та моделей

• Розробили та впровадили конкурсні публікації

• Підібрали та провели комунікацію з великими українськими брендами для подальшої колаборації

• У Stories використовували тести, опитування, рецепти для більшого залучення

• Розробили та впровадили такі механіки залучення, як: ігри, ребуси, загадки, рецепти.

• У такий спосіб підвищили залучення на сторінках

• Підібрали та провели комунікацію з блогерами та лідерами думок
Візуал профілю
Створили візуальну концепцію з урахуванням поставленої мети просування:

- впізнаваність бренду
- відбудова від конкурентів

Щоб досягти поставленої мети, ми проаналізували акаунти конкурентів, цільову аудиторію і розробили той візуал, який працюватиме в даній ніші. Як результат – унікальне дизайнерське оформлення, поєднане із фотографіями бренду.

Щоб виділити наш бренд і тим самим підвищити впізнаваність, ми провели предметну фотосесію з урахуванням розробленої візуальної концепції.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Задача реклами:
◦ Підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах

◦ Збільшення кількості підписників

◦ Збільшення активності та залучення користувачів на сторінці Instagram та Facebook
Що зроблено?
• Постійна актуалізація стратегії проекту, виходячи з результатів для сторінок у Instagram та Facebook

• Розробка нових банерів та текстів відповідно до загального концепту профілів

• Запуск рекламних кампаній із цілями "Трафік" на сторінки Facebook та Instagram для приросту аудиторії

• Регулярний промоутинг постів для підвищення активності у профілях

• Ведення трафіку на регулярні конкурсні механіки у профілі Instagram та Facebook

• Розробка стратегії для оптового продажу продукції
Рекламні банери
Основний акцент у візуальному стилі зроблено на впізнаваності бренду. Завдяки тому, що продукт зображений крупним планом на більшості фото у профілі, відвідувач дізнається про продукт, навіть не заходячи на сторінку.

Палітра кольорів гармонійно вибудувана з фірмового червоного кольору в поєднанні з блакитним, бежевим/рожевим і білим. Іноді із вкрапленнями зеленого або іншого сезонного кольору (листки м'яти тощо).

Таке яскраве поєднання кольорів легко запам'ятовується та позитивно впливає на впізнаваність бренду. Якісна motion-анімація посилює цей ефект.
Результат
За 1,5 року роботи кількість передплатників збільшилася 600 - 13 тис. у Instagram та Facebook 1 тис. - 14 тис. у Facebook

Середній приріст передплатників -> 700 на місяць на обох майданчиках

Протягом усього терміну роботи ER тримається на рівні 7% у Instagram та Facebook

Середнє щомісячне охоплення в Instagram і Facebook -> 190 000

Регулярно ведуться переговори для отримання галочки офіційної верифікації профілю
>130 000
~
Щомісячне охоплення:
>13 000
Нових підписників у Facebook:
~
>12 500
Нових підписників в Instagram:
~
>3 850$
~
Витрачено:
06.04.2020 - донині
~
Період роботи:
Це абсолютно безкоштовно! Ви не зобов'язані замовляти, якщо скористуєтеся цією формою для зв'язку.

Отримайте більш детальну інформацію про вартість і терміни виконання вашої задачі, адже головна сила — це знання.
Розпочнемо!
Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід.
ok