Black SMM
Зворотній зв`язок
Залишіть номер телефону і ми передзвонимо вам
Консультація хірурга-флеболога в Харкові та Києві.
ROAS — >700%
Період роботи: 01.2019 — донині
Кейс:
Институт Вен
Задача
◦ Підвищення впізнаваності клініки у Києві та Харкові

◦ Зростання передплатників та залучення на сторінках клініки в соціальних мережах

◦ Отримання записів на консультації до хірургів клініки

◦ Визначення кращих каналів залучення клієнтів за показником окупності

Що зроблено
• Розроблено унікальний концепт для облікового запису

• Організовано та проведено виїзну фотосесію у м. Київ

• Складено унікальну стратегію для клініки у Facebook та Instagram.

• Розроблено портрети цільової аудиторії, їх болі, тригери та бар'єри

• Сформовані та протестовані оффери для рекламного просування

• Розроблено канали залучення з прив'язкою до конкретного способу збору заявки.

• Складені скрипти для обробки отриманих звернень, залежно від використовуваного каналу комунікації.

• Розроблено структуру рекламних кампаній, що дозволяє вести масштабну рекламну активність у обмеженому гео.

• Проведено масштабне тестування, метою якого було отримати показники за дохідністю в клініку та за окупністю окремо взятого каналу.

• Визначено найбільш конверсійні канали залучення, також розроблено та реалізовано заходи щодо підвищення конверсії в інших каналах.

• Опрацьовано та реалізовано квіз, метою якого було проведення онлайн діагностики без участі менеджерів. Менеджери підключаються лише на момент запису до клініки.

• Розроблено та реалізовано стратегію масштабування.
Візуал профілю
У візуальному стилі поєднували фотографії лікарів клініки, процесу роботи та фотографії з демонстрацією варикозного розширення вен.

Найбільш залучаючими для ЦА були фотографії результатів роботи флебологів (до-після) та відеоформат із відповідями фахівців клініки на актуальні питання. За допомогою такого контенту вдалося підвищити довіру аудиторії до медичного центру та сформувати позитивний імідж.
Від розробки стратегії до Production наша команда знає, як вирішити найскладніші завдання для вашого просування
Рекламні банери
Основними нашими завданнями були залучення цільової аудиторії на консультацію до клініки.

Були проведені фотосесії, фото яких ми використовували як у контенті, так і рекламних банерах.

Але найкращий результат у таргетованій рекламі показали банера з векторною графікою. Також на результати вплинули ретельно опрацьовані командою тригери.
Результат
В результаті проведених робіт вдалося підвищити дохідність у клініку з 38,7% до 72,4% і як наслідок — збільшити загальний обсяг доходу.
Розроблений квіз допоміг нам збільшити конверсію в запис на консультацію та зменшити час розмови клієнта з кол-центром.

Отримуючи зворотний зв'язок від клієнта, ми змогли з точністю визначити запити та очікування потенційних відвідувачів.

• Збільшення кількості передплатників та підвищення активності в обліковому записі Instagram.

• Підвищили впізнаваність мережі клінік у Києві та Харкові.


272 415
Взаємодій:
>700%
ROAS:
~
$3,78
Середня ціна за звернення:
~
>250
~
Цільових звернень на місяц:
>2 роки
~
Період роботи:
~
Це абсолютно безкоштовно! Ви не зобов'язані замовляти, якщо скористуєтеся цією формою для зв'язку.

Отримайте більш детальну інформацію про вартість і терміни виконання вашої задачі, адже головна сила — це знання.
Розпочнемо!
Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід.
ok