Рекламні оголошення у перших рядках пошукових систем. Користувачі бачать конкретну рекламу з урахуванням своїх інтересів.
• Визначення цілей реклами.
• Вибір найкращого типу рекламної кампанії для поставлених завдань.
• Упорядкування критеріїв таргетування на аудиторію.
• Прогноз ефективності, виходячи з вибраних цілей та націлень.
• Налаштування списків аудиторій та підготовка технічних складових майбутнього ремаркетингу.
• Складання рекламної кампанії, налаштування груп оголошень, додатків та розширень.
• Запуск реклами.
• Спостереження результативності рекламної кампанії, проведення оптимізації заходів.
• Аналіз кампаній, якими ми можемо масштабувати рекламу.
• Продумуємо ремаркетинг.
• Аналітика отриманого трафіку на веб-сайті в засобах веб-аналітики.
• Правки для підвищення конверсії для наступних оголошень
• Складання та прорахунок звітності за минулий період.
Налаштування реклами
Аналіз, який допоможе зрозуміти характеристику минулої рекламної активності: які оголошення спрацювали, які не принесли результатів, що спробував клієнт і що виходячи з цього могли б запустити ми.
Завдання в процесі аудиту:
• Перевірка результатів рекламних оголошень.
• Перевірка налаштувань кожного типу рекламних кампаній за ключовими запитами, списками мінус-слів, цілей оптимізації.
• Перевірка на наявність місць показу реклами, що виключаються, на наявність реклами в мобільних додатках